تعمیر تابلو برق در اصفهان - انواع تابلو برق صنعتی

تعمیر تابلو برق در اصفهان

تعمیر تابلو برق در اصفهان یکی از پر تقاضا ترین کارهای فنی مربوط به شاخه برق صنعتی در این استان است . همانطور که میدانیم عضو اجتناب ناپذیر هر خانه و کارخانه تابلو برق صنعتی جهت انتقال انرژی الکتریکی به دستگاه ها و ماشین آلات و سیستم های روشنایی و … می باشد .

هر تابلو برق در اصفهان پس از مدتی از زمان عملکرد خود نیازمند تعمیر تابلو برق و نگهداری تابلو برق صنعتی میباشد . عیب یابی و تعمیر تابلو برق تا حد زیادی به نحوه ی سیم کشی و جانمایی  تجهیزات داخل آن و نوع عملکرد تک تک اجزای تابلو برق صنعتی مربوط بوده است .

و لذا از این رو نمیتوان دقیقا یک روال مشخصی را به منظور عیب یابی و تعمیرات تابلو برق صنعتی برای کارخانجات ارائه نمود. چرا که تابلو برق ها به صورت های متنوع مانند که برای مثلا تعمیر تابلو برق سه فاز و … روش های مختلفی را باید در پیش گرفت . بهترین روش جهت عیب یابی و تعمیر تابلو برق در اصفهان  را می توان  با مراجعه به نقشه های وایرینگ و جانمایی سازنده ی آن بدست آورد  .

مجموعه پدیده الکتریک متخصص در ساخت تابلو برق در اصفهان با ارائه کامل ترین داکیومنت های مهندسی به کارفرما باعث میشود تا زمان عیب یابی تابلو برق جهت تعمیر و نگهداری تابلو برق صنعتی و قیمت عیب یابی تابلو برق در اصفهان به شدت کاهش پیدا کند.

تعمیر تابلو برق در اصفهان
تعمیر تابلو برق در اصفهان

تعمیر و نگهداری تابلو برق

عدم انجام صحیح عملکردهای داخل تابلو برق لزوما به علت ایراد در اجزا و مدارات آن نمی باشد. بلکه امکان دارد به علت کارکرد یک اینترلاک باشد. از این رو پیش از هر چیز بایستی پس از نقشه خوانی و مطالعه داکیومنت ها به طور کامل با تابلو برق و نحوه عملکرد آن آشنا شویم و سپس اقدام به عیب یابی و تعمیر تابلو برق در اصفهان نماییم.

 شکستن، سوختگی، داغ شدن بیش از حد ، ایجاد صداهای غیر نرمال ، چفت نبودن اتصالات و موارد مشابه می‌تواند راهنمای مناسبی برای عیب یابی و اقدام به تعمیر تابلو برق در اصفهان میباشد و  از جمله بهترین و ابتدایی‌ ترین روش‌های عیب یابی و تعمیر تابلو برق صنعتی است.

نشانه های خرابی تابلو برق و اقدام به تعمیر تابلو برق در اصفهان :

همانطور که میدانیم تابلو برق محل نصب تجهیزات کنترلی و مدیریتی در جریان برق ورودی و مصرفی در ساختمان و یا کارخانجات  است، بنابراین ایراد پیدا کردن این وسیله به طور حتم با علائم مشخصی همراه است. از جمله نشانه های خرابی تابلو برق می توان به موارد زیر اشاره کرد، در صورت مشاهده هر کدام از این علامت ها بایستی هر چه زودتر با مراجعه به کارشناس فنی باید برای عیب یابی و تعمیر تابلو برق در اصفهان اقدام نمود.

  1 – بالا زدن دائمی کلیدهای مینیاتوری   2 – ریست نشدن کلیدهای حرارتی و کلید های اتوماتیک برق
  3 – داغ شدن کلیدها و کنتاکتور ها و رله ها و … و کابل های برق   4 – خروج بوی دود و یا سوختگی از  فن و فیلتر های تابلو برق
  5 – ذوب شدن و یا آتش گرفتن کنناکت های فیوز ها و یا کنتاکتور ها و آب شدن و سیاه شدن سرسیم ها و وایرشو و کابلشو ها و علائم سوختگی بر روی کابل های داخل تابلو برق   6 – مشاهده ظاهری سرخ شدگی اتصالات و همچنین شنیدن صدایی شبیه به سرخ شدن از داخل تابلو برق.
عیب یابی تابلو برق در اصفهان
تعمیر تخصصی تابلو برق صنعتی

انواع تعمیر تابلو برق در اصفهان

یک نمونه از انواع  تابلو برق ها متشکل  از اجزای سیستم قدرتی است که به ژنراتور پشتیبان متصل است. با استفاده از سیستم UPS بار الکتریکی بین پنل هایی که به سیستم خروجی متصل هستند، توزیع می‌شود. بارهای الکتریکی در سیستم‌هایی که مبتنی بر ژنراتور هستند، در پنل‌های توزیعی ، به تابلو اتوماتیک انتقال متصل هستند.

دستگاه‌های قدرت به‌طورمعمول بارها را از طریق سوئیچ انتقال می‌دهند. زمانی که ابزار قدرت قطع‌شده و ژنراتور تولید قدرت از کار بیافتد، سوئیچ به شکل اتوماتیک شروع به کارکرده و بار خروجی ژنراتور را متصل می‌نماید. تابلوهای برق های استاندارد مونتاژ شده به طور معمول  در مدت‌زمان کارکرد خود در مواقع بسیار کمی نیاز به تعمیر تابلو برق پیدا می‌کنند. در مرکز تخصصی اتوماسیون صنعتی پدیده الکتریک ساخت این تابلوها به‌گونه‌ای است .

که عملکردی با اطمینان بالا داشته باشند، بنابراین تعمیر تابلو برق در اصفهان و نگه‌داری تابلو برق های مونتاژ شده در این مجموعه  کار سختی به‌حساب نمی‌آید.علت خرابی‌های تابلوهای برق نیز نادیده گرفتن خطرات سیستم است. با همه‌ی این توصیفات اگر به هر علت تابلو برق خراب شود ، نتیجه‌ای جز قطع انرژی ورودی و مسدود شدن جریان برق و توقف تولید کارخانجات و مراکز صنعتی نخواهد داشت.

آب، لرزش، رطوبت بالا، گردوغبار از مواردی هستند که بیشترین آسیب‌ها را به تابلوهای برق وارد می‌کنند. عملکرد تخریبی رطوبت و گردو غبار به روی تابلوهای برق به این شکل است که این عوامل مانند لایه‌های عایق روی سطوح که وظیفه‌ انتقال حرارت را به عهده‌دارند ، می‌نشینند و با کاهش یا افزایش درجه‌ حرارت باعث بروز اختلال در سیستم می‌شوند. برای رعایت اصول نگهداری درست از تابلوهای برق باید حداقل یک‌بار در سال تمام اجزای تابلوهای برق بررسی شوند و از عدم وجود عواملی که باعث خرابی تابلوها می‌شوند اطمینان حاصل کرده و اقدام به غبارروبی از روی تجهیزات کرد.

برای تعمیر تابلو برق در اصفهان وسایلی چون ولت‌متر، رله‌ها، آمپرسنج و … وجود دارد که معمولاً به مواردی چون لامپ، هشداردهنده‌ها، اعداد و … مجهزند. در زمان به وجود آمدن هرگونه عیب و ایراد در تابلو برق توجه به این هشداردهنده‌ها، لامپ و … می‌تواند عیب‌یابی را سریع‌تر کند. پس ، در مراحل ابتدایی حتماً این موارد را در نظر بگیرید و به بررسی این قطعات بپردازید.

هرکدام از قطعات و تجهیزات الکتریکی دارای تنظیمات خاص خود هستند که به تغییر تنظیمات آنها به صورت عمدی و یا سهوی  سبب بروز مشکل خواهد شد. در تابلو برق قطعات الکتریکی زیادی چون رله، تایمر و … وجود دارد که نیاز به تنظیمات خاص بنابر فلاسفی کنترل دستگاه دارند بنابراین مراجعه به این قطعات و بررسی کردن مجدد تنظیمات آن‌ها، یک روش برای عیب‌یابی تابلو برق به شمار می‌رود.

تابلو برق صنعتی شامل مدارهای فرمان و قدرت است که این مدارها سیم‌کشی‌های زیادی را دارا هستند. اگر در زمان مونتاژ آن‌ها یا مواردی دیگر در این سیم‌کشی‌ها اشتباهی رخ بدهد، سیستم تابلو برق به صورت کلی  دچار مشکل خواهد شد زیرا تمامی قطعات به هم متصل هستند و باید در ارتباط با یک دیگر یک کار واحد را انجام دهند. پس توصیه ما این است که برای عیب‌یابی تابلو برق به کمک نقشه تابلو برق درست بودن  و برقدار  بودن آن‌ها را چک کنید.

یکی از مواردی که می‌تواند عیب‌یابی و تعمیر تابلو برق صنعتی را تسریع ببخشد ، آگاهی داشتن از تعمیرات تابلو برق صورت گرفته بر روی قطعات است. ممکن است یکی از قطعات الکتریکی درگذشته دچار مشکل شده باشد که دانستن تاریخ تعمیر و نوع ایراد آن برای عیب‌یابی و تعمیر تابلو برق بسیار مهم خواهد بود.

راه مناسب عیب یابی تابلو برق صنعتی  :

وقتی مدار جریان الکتریکی بیشتری از آنچه برای آن طراحی شده است وارد آن شود، قطع کننده مدار، گرمای اضافی را حس نموده و جریان برق را قطع می کند. این امکان وجود دارد که به دلایل مختلف قطع کننده ها خراب شوند. هرچه مکانی که تابلو در آن قرار دارد قدیمی تر باشد، احتمال اینکه با خرابی قطع کننده مدار و در نتیجه نیاز به تعمیر تابلو برق در اصفهان روبرو شوید بیشتر است.

تابلو برق‌ها در انواع مختلفی تولید می‌شوند که هرکدام نیاز به آزمودن‌ها و روش‌های مختلفی برای پیدا کردن نشانه های خرابی تابلو برق وجود دارد . باید حتماً به موارد و نکات ایمنی در این زمینه توجه شود. به‌ عنوان‌ مثال در تابلو برق‌های قدرت بالا برای عیب‌یابی باید با ایمنی کامل شروع به انجام این کارکرد زیرا ممکن است ، بی‌احتیاطی فرد موردنظر را نقص عضو کند و یا باعث سوختگی وی گردد. معمولاً برای عیب‌یابی تابلو برق‌ ، بررسی مدار فرمان و چک کردن نقشه های سیستم در اولویت قرار دارند.

آگاهی از ساختار تابلو برق ، نحوه کنترل و ارتباط اجزا با یکدیگر و تعداد و نوع قطعات به‌کار رفته در آن از ملزومات عیب‌یابی و تعمیر تابلو برق صنعتی در اصفهان به‌حساب می‌آیند. این یک نکته غیر قابل انکار است که سیستم های الکتریکی قدیمی قادر به تأمین انرژی کافی برای وسایل الکترونیکی مدرن، تجهیزات تهویه مطبوع و لوازم خانگی نیستند. از جمله مواردی که میتوانند به عنوان راهنما برای عیب یابی تابلو برق به تکنسین تعمیرات کمک کند ، توجه به فالت‌های ایجاد شده در تجهیزات نظیر رله‌های حفاظتی، لامپ‌ تجهیزات نمایشی همچون آمپرمتر و ولت متر‌ها میباشد. و البته باید با رعایت اصول ايمني تعمیر تابلو برق همراه باشد .

تعمیر تابلو برق ساختمان در اصفهان
عیب یابی تابلو برق صنعتی

همینطور می توان با پرسش کردن از اپراتور های خط و یا کارفرمای محترم تاریخچه و سوابق اختلالات و خطا‌های پیش آمده در تابلو برق نیز می‌تواند به عیب یابی و روند تعمیر تابلو برق کمک قابل توجهی نماید. تمامی تنظیمات مرتبط با تجهیزات نظیر بیمتال ها، رله‌های حفاظتی، تایمر‌ها، کلید‌های خودکار کنترل فاز‌ها و … را می‌توان چک کرد تا به طور صحیح تنظیم شده باشد.

جهت چک نمودن درستی عملکرد مدارهای الکتریکی همچون مدارات کنترل و فرمان می توان به نقشه این مدارها نیز مراجعه نمود. علاوه بر مطالب ذکر شده در بالا به منظور عیب یابی تابلو برق شایانی توان گفت که هر تابلو و تجهیزی تست عیب یابی منحصر به خود را دارد. مدار فرمان به  مجموعه قطعات و لوازم الکتریکی گفته میشود که توان الکتریکی تحویل داده شده به سیستم را تحت نظارت وکنترل دارد .

که از یک کلید ساده گرفته تا یک سیستم پیچیده شامل پی ال سی ، رله ها، کنتاکتورها، تایمرها … کلید‌ها وچراغ‌های نشان دهنده را در بر می‌گیرد. هر مدار الکتریکی که برای روشنایی و یا برق رسانی به تجهیزات صنعتی   به کار می‌رود دارای اجزای کنترلی و مدار فرمان است.

یک تکنسین فنی جهت تعمیرات باید شناخت کامل تمامی اجزا تابلو برق، نحوه اسمبل بودن و نحوه کار کردن داشته باشد و این امر مهم  از الزامات اولیه به شمار می‌آید؛ بسیار مهم می‌باشد که اگر در تابلو برقی از چندین تا کنتاکتور و… استفاده شده بود بتوان تشخیص داد که هر کدام برای چه عمنظوری استفاده شده است.

در کارخانه ها و صنایع بسیار پیش میاید که دستگاه ها از کار می افتند و باعث توقف تولید و متضرر شدن شرکت ها و صنایع می شوند. این ایراد میتواد الکتریکی باشد یعنی مربوط به تابلو برق راه اندازی یا تابلو برق اصلی باشد. یا میتواند مکانیکی باشد و مربوط به سیستم های هیدرولیکی , پنوماتیکی یا خود الکتروموتور القایی باشد .

عیب یابی تابلو برق های اصلی 

برای تعمیر تابلو برق در اصفهان در تابلو های برق اصلی ، شینه ها و باس بار ها , کلید های اتوماتیک MCCB اصلی , کلید های اتوماتیک MCCB فرعی , کلیدهای مینیاتوری MCB , و انواع فیوز ها از قبیل فیوز چاقویی , فیوز پیچاز و رله ها و پی ال سی و اینورتر و  … به کار میرود .اگر در  تابلو برق ها ایراد از کلید اصلی باشد , یعنی کلید اصلی در حالت فالت قرار گرفته باشد. حالتی از کلید اتوماتیکMCCB که زبانه کلید در وسط قرار میگیرد( برای رفع ایراد حتما میبایست ببینیم که این فالت از چه جهت به این کلید وارد شده ) است.

این فالت میتواند برای اضافه بار باشد , میتواند برای اتصال کوتاه باشد , میتواند از طرف تیغه های کمکی داخل کلید صادر شده باشد و یا در مواردی میتواند خرابی خود کلید باشد.کاملا باید به این موضوع دقت کرد که در هر کدام از این شرایط ما مجاز به وصل کردن کلید بدون در نظر گرفتن ایمنی برای دیدن خطا نیستیم چون ممکن است سیستم دارای اتصال کوتاه بوده و این امر  با بروز حادثه های بسیار خطرناکی برای ما به همراه باشد.

ابتدا میبایست تمامی فیوز ها و کلید ها را قطع کرده تا بار از روی کلید اصلی برداشته شود . در مرحله ی اول تست تابلو برق اصلی میبایست تمامی اتصالات باس بار با رعایت نکات ایمنی چک شود و از اتصالات صحیح فیوز ها و کلید ها به باس بار اطمینان حاصل کرد. تا به اصطلاح لوز کانکشن نداشته باشیم .پس از اطمینان کامل از این موضوع ما به سراغ کلید اصلی رفته و از سالم بودن این کلید اطمینان حاصل میکنیم. به این صورت که با مولتی متر اختلاف بین تمامی فاز ها را در ورودی کلید اندازه گیری میکنیم که مقدار تمام آن ها باید برابر باشد.و دو فاز نشده باشد.

همچنین ورودی و خروجی کلید را بررسی میکنیم تا اتصالات کاملا محکم باشند و سیم ها یا کابل ها در محل اتصال هیچگونه حرکتی نداشته باشند. در ادامه میبایست تمامی خروجی ها را از تابلو به بیرون بررسی کنیم تا هیچگونه اتصال کوتاهی نباشد . یا در مسیر هایی خاص کابل ها دچار صدمه یا اتصالی نشده باشند.

اگر تمامی شرایط فوق رعایت شده باشد میبایست کلید اصلی تابلو برق را حتما با استفاده از دستکش های عایق و لباس و کفش مناسب در حالی که تمامی فیوز ها و کلید ها قطع باشند. تا زیر بار نباشد وصل کنیم . در این قسمت فیوز ها و کلید های فرعی را بررسی میکنیم تا از سلامت آن ها مطمئن شویم سپس آن ها را متصل میکنیم. اگر هیچکدام از فیوز ها مشکلی نداشته باشند .

وصل میشوند ولی اگر هر کدام مشکلی در وصل داشته باشند میبایست حتما خروجی این فیوز ها را کامال بررسی کرد تا اتصالی یا اضافه جریان ایجاد شده در آن را برطرف کنیم . چنانچه در وصل کلید اصلی بی احتیاطی صورت بگیرد احتمال خطر جانی بسیار زیادی برای فرد وصل کننده وجود دارد و برای وصل حتما باید از متخصصان این حوزه با وسایل ایمنی استفاده کرد تا مشکلی حادثه آفرین پیش نیاید.

تعمیر تابلو برق در اصفهان - انواع تابلو برق صنعتی تعمیر و نصب

عیب یابی مدارات PLC برای تعمیر تابلو برق در اصفهان 

اگر مدار فرمان ، plc  وجود داشته باشد ابتدا با مراجعه به نقشه مدار فرمان تابلو برق ، ورودی ها و خروجی های مربوط به PLC را چک کرده و از روی چراغ های بر روی CPU وجود و یا عدم وجود سیگنال را چک نمود حا لگر بخش از مدار فرمان ، بدون فالت از کار افتاده باشد و یا قسمتی از آن به طور صحیح کار نکند ما باید با توجه به مدار فرمانی که در تابلو بکار رفته آن را بررسی کنیم . مدارات مهم و پرکاربرد در برق صنعتی( میبایست ابتدا فیوزی که مدار فرمان را تغذیه میکند را بررسی کنیم که سوخته یا خراب نباشد ).

سپس مدار را به ترتیب دنبال کرده و در مسیر تمامی المان ها اعم از شستی استپ و استارت , سلکتور ها , استپ قارچی , تیغه های کمکی کنتاکتور ها , تغذیه ی صحیح کنتاکتور ها را بررسی نماییم.این ایراد میتواند بسیار ساده و جزیی مانند قطعی سیم و یا خرابی یک قطعه ی مهم در مدار باشد. که با استفاده از مولتی متر و اندازه گیری ها و تست های مختلفی میتوان خرابی یا مشکالت اتصالی آن را متوجه شد . حال فرض کنید اگر در  تعمیر تابلو برق در اصفهان بالفاصله بعد از استارت فیوز ها عمل کنند و مدار را قطع کنند میبایست به سراغ موتور رفته و آن را بررسی نمود.

به این صورت که کابل های موتور را از ترمینال خروجی تابلو برق مربوط باز میکنیم و تابلو را بدون وجود موتور در مدار استارت میکنیم . در این هنگام اگر موتور مشکالتی از قبیل قفل شدن رتور برایش پیش آمده باشد تابلو بدون مشکل در حالت وصل مانده و استارت می شود. برای بررسی سایر المان ها نیز باید همین ترفند را به کار برد. بعضی اوقات نیز برخی افراد غیر متخصص اقدام به تعویض قطعه ای میکنند و در این وضعیت احتمال سیمی را خوب متصل نکرده و باعث میشوند . تابلو برق برخی مشکلاتی در آن بوجود می آید

مانند : دو فاز شدن یا درست متصل نکردن نول های جامپر یا بستن تیغه ی NO به جای تیغه ی NC که در هر کدام مدار یا عمل نکرده یا با عملکردی ضعیف یا خطرناک مواجه میشود و امر عیب یابی تابلو برق را امری مهم و حیاتی میسازد. همچنین در تابلو برق هایی که PLC در آن ها به کار رفته است میبایست بررسی شود که اگر فرمان اشتباه از PLC صادر میشود با استفاده از کابل مخصوص اتصال آن مدل PLC به کامپیوتر ، به سیستم مربوطه متصل شد .

و از طریق آنلاین مانیتورینگ ، برنامه ی مربوط به برند مخصوص PLC آن را رفع باگ کرد ولی در خیلی از موارد مشکل از برنامه PLC نبوده و میبایست المان ها و تجهیزات تابلو را مورد بررسی قرار داد تا در صورت مشکل آن را برطرف کنیم برای مثال موردی که در خیلی از موارد تعمیرات تابلو برق  در تابلو های PLC پیش میاید استفاده  از ترمینال های فیوز دار استفاده میشود.

که امکان سوختن این فیوز ها نیز هست که همین مورد سبب قطعی مدار گردیده و به عنوان یکی از فاکتور های عیب یابی تابلو برق آنرا در نظر گرفت. که این امر همچنین برای جلوگیری از بروز حادثه در ستگاه باید از کسانی که در امر تابلو برق و شناخت مدار های آن ها دارای مهارت و تجربه هستند, استفاده میشود .

تعمیرات تابلو برق درایو :

در تابلو برق هایی که راه اندازی آن توسط درایو های سافت استارتر و یا اینورتر صورت میگیرد گاه ایراد میتواند از ریست شدن نوع تنظیمات درایو )خواسته یا ناخواسته( باشد یا مشکالتی که در همه ی تابلو برق ها وجود دارد اتفاق بیافتد.

در این صورت ابتدا باید مدل درایو  ویا سافت استارتر را از روی پلاک مشخصات آن استخراج نمود و سپس با بررسی یوزرمنوآل با مراجعه به بخش فالت ها ، ارور مربوطه را بررسی کرده و اقدام به رفع ان نماییم این خطاها میتواند خطاهایی مانند لوز کانکشن یا دو فاز شدن باشد که در هر نوع تابلویی که دچار ایراد میشود اولین مورد بررسی ما باید این موضوع باشد.

مرکز تخصصی اتوماسیون صنعتی پدیده الکتریک  برای راه اندازی و رفع مشکالت دستگاه های شما از نیروهای متخصص و دارای علم و تجربه در زمینه ی انواع دستگاه ها و تابلو برق مربوط میتواند شما را یاری کند. برای دریافت مشاوره در قسمت ارتباط با ما در سایت با ما تماس بگیرید.

تعمیر تابلو برق صنعتی در اصفهان

هزینه تعمیر تابلو برق در اصفهان

هزینه عیب یابی و تعمیر تابلو برق در اصفهان به عوامل گوناگونی بستگی دارد . مانند انواع تابلو برق که رله کنتاکتوری باشد و یا در آن از مدارات PLC استفاده شده باشد. فاکتور مهم دیگری که در بحث هزینه عیب یابی و تعمیر تابلو برق صنعتی مطرح میشود ، وجود نقشه و یا عدم وجود نقشه برای سیستم های کنترلی است ،بدیهی است در صورت وجود نقشه عیب یابی تابلو برق صنعتی بر ای تکنسین فنی راحت تر بوده و زمان کمتری را در محل پروژه صرف عیب یابی و دنبال کردن کانکشن ها میکند .

اما در صورتی که تابلو برق نقشه ایی نداشته باشد تکنسین مجبور به آنالیز سیستم بوده و با دنبال کردن سیم ها و کانکشن ها به صورت بصری باید عیب را پیدا کرده و مشکل را مرتفع نماید که به طور حتم این موضوع سبب زمان بیشتر بوده و طبیعتا هزینه عیب یابی تابلو برق را افزایش خواهد داد.

در صورتی که پس از بررسی های جامع و کلی این نتیجه حاصل شد که عیب در تابلو برق از موارد سخت افزاری نبوده و مرتبط به موارد نرم افزاری میباشد. باید از مهندسین خبره در حوزه برنامه نویسی بهره جست که با اتصال به سیستم های کنترلر PLC مشکل را حل کرده و یا اقدام به برنامه نویسی مجدد بر طبق خواسته کارفرما نمایید .

مرکز اتوماسیون صنعتی پدیده الکتریک با ارائه ی کاملترین داکیومنت های مهندسی در هنگام تحویل پروژه، زمان فرایند عیب یابی تابلو برق را به شدت کاهش داده و سبب صرفه جویی در زمان و کاهش زمان خاموشی دستگاه شده و همچنین هزینه عیب یابی تابلو برق و هزینه تعمیرات تابلو برق به شدت کاهش پیدا خواهد کرد.

مراحل اصولی تعمیر تابلو برق در اصفهان 

قطعا در هنگام بروز مشکل در کارخانجات صنعتی ، کارفرما به دلیل اینکه میخواهد در کمترین زمان مشکل سیستم را حل کرده و پرسنل خود را به کار بازگرداند ، به دنبال تکنسین برای رفع عیب میگردد ، حال اگر در این جستجو تکنسین با مهارت فنی کافی پیدا نشود و یک فرد کارنابلد برای تعمیر تابلو برق مراجعه کند ، امکان دارد بواسطه عدم علم نقشه خوانی و یا عدم تسلط کافی بر سیستم های کنترلی مشکل را موقتا حل نموده اما در طولانی مدت سبب به هریختگی مدارات تابلو برق شود .

و در آینده عیب یابی تابلو برق را متر کرده و هزینه عیب یابی تابلو برق را هم افزایش دهد پس پیشنهاد مرکز پدیده الکتریک این است که در هنگام بروز عیب در خطوط تولید خود به هر کسی اعتماد جهت تعمیرات نکنید و با کمی صبر برای دریافت خدمات تعمیرات تابلو برق اصولی و حرفه ایی ، سیستم خود را گارانتی کرده و در طولانی مدت هم از نظم و تعمیرات اصولی تابلو برق خود راضی خواهید بود.

تعمیر تابلو برق صنعتی

سوالات متداول

هزینه تعمیر تابلو برق در اصفهان چقدر است ؟ 

هزینه عیب یابی و تعمیر تابلو برق در اصفهان به عوامل گوناگونی بستگی دارد . جهت مشاوره تخصصی رایگان و دریافت قیمت دقیق با شماره ۰۹۱۳۳۸۹۴۳۸۸ در تماس باشید .

مدت زمان کافی برای تعمیر تابلو برق چقدر است ؟ 

بسته به نوع ایرادات مربوط به تابلو برق صنعتی بین 1 هفته تا یک ماه ، در موارد جزئی تر که ایرادات اصلی در بین نباشد طبیعتا این تایم کمتر است .

دیدگاهی موجود نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *